Sunday 19 January 2014

Romantika - Selayang Mall


Aku kan kalau pergi Selayang mall macam tak sah je lau tak masuk Romantika ni.
Bagi yang tak tahu Romantika ni apa, meh nak citer... yang dah tahu, duk tepi dinding diam-diam ya..

Romantika satu kedai yang menjualkan barang-barang decoration yang bertemakan Inggeris atau cottage country. 
Bagi pencita deco ala-ala inggeris mesti ramai sudah tahu pasal kedai ini kan.
Aku setiap kali pergi selayang mall memang tak sah kalau x masuk sini.
Tak kira lah ada ke tak ada barang yang nak di beli, mesti nak masuk jugak.
Sampai P.Teh pun geling kepala, kalau dah masuk, jarang sangat keluar dengan tanggan kosong.

Oh ye mesti ramai yang fikir mesti mahal kan barang-barang kat sini, 
Nak-nak lagi yang cam ala-ala inggeris ni kan.
Pada firasat aku, jangan cepat nak melatah, masuk tenggok dulu baru tahu mahal ke murah.
Bagi aku boleh tahan lah, tak de lah mahal sangat. kira harga mampu milik lah.
Kira Romantika punya slogan "MACAM-MACAM, CANTIK-CANTIK, MURAH-MURAH" 2 Kena lah.
Barang-barang kat sini memang cantik-cantik. Geram tenggok tau. rasa cam nak beli semua je...
Tak caya korang boleh tenggok gambar-gambar ni sume.
Ni pun aku snap curi2. takud lau mintak kebenaran nanti staff kat sana tak bagi pulak. Buat malu je..

tak sampai 10 hinggit je. Murah giler.. 









Jam ni aku suka sangat, tapi tak beli pun.







Yang ini pun aku suka jugak. macam dah berkenan sangat.
Tapi P.teh say "Nanti2" lah beli... benci btol...




aku lau masuk sini , ada satu station ni macam histeria je lau masuk kat bahagian ni.

*
*
*

Bahagian bunga-bunga. OMG cam tak nak balik je.. 
feling2 duk negara orang putih lak..
bungan penuh kiri kanan.










Tujuan aku masuk sini hari 2 sebab nak carikan hadiah untuk perkahwinan anak buah belah laki aku.
Tapi mase pergi 2 barang 2 dah tak ada. ada yang jenis lain. so x jadi lah nak beli. 
Tapi macam biasa walaupun benda yang di cari x ada, tapi sempat lah jugak aku rembat benda lain.
tak mahal pun benda yang aku rembat 2, aku beli dulang air 2, rega tak sampai pun RM10. Murah kan.
Ooppst rembat2 pun aku bayar tau..
K 2 je nak cerita. cantik-cantik kan. Romantika ni banyak branch.
Ada kat Kajang, Shah Alam. Luar KL pun ada.
Nak tahu lebih lanjut pasal Romantika, korang google lh sendiri ya....

1 comment:

  1. Assalam..ka sini ada jual barang nak buat hadiah tak.

    ReplyDelete