Tuesday 21 January 2014

Harapan Tinggal Harapan Nak Makan BestTapi Nak Bayar Murah

Lepas beli beg dan kasut P.Teh, kami laki bini singgah Mydin Selayang jak.
Tak ada benda penting pun nak beli, sebab Mydin dengan Selayang Mall tak ada lah jauh sangat, so alang-alang dah sampai sana, kami menyingah lah kejap.

Masuk Mydin pun kejap je, Lepas rembat satu dua barang kami pun balik.
Dalam kerata laki aku tanya nak makan nasi ayam dekat Chiken Rice Shop tak?
aku dah rasa lain time ni, tetiba P.Teh nak makan nasi ayam dekat sana.
Padahal sebelum ni dia bukan suka sangat pun ayam yang masak tapi macam tak masak je 2...

Ok2 sebelum korang pening apa yang masak apa yang tak masak 2?



Ayam yang di masak macam gambar-gambar kat atas ni, My P.Teh memang tak makan.
macam tak masak katenya. geli katenya nak makan.
2 pasal aku cam pelik je bila P.teh ajak makan dekat Chiken Rice Shop.

Tapi bila tanya katenya "nanti tau lah.

Balik rumah masa nak kemas barang-barang yang beli tadi P.Teh bagi aku nih..

Biskut Julle's dalam 2 ada Free Voucher RM5.

Sampai 2 laki mak rembat.

Patup lah beriya-iya P.Teh ajak aku p makan sini. rupenya ada voucher free...
Ntah bila lah dia rembat biskut ni aku pun tak tahu. 
Masa bayar pun tak tenggok sebab P.Teh yang bayar kan.

Masa tenggok voucher ni cam epy gak. 
Dalam kepala dah main kira-kira.
Makan dua orang mungkin dalam RM30 cam 2, pas 2 tolak Voucher RM 10 balance bayar cash...
Tak ada lah kena topup banyak sangat.

Tapi bile baca dia punya terms & Conditions ni, Harapan Tinggal Harapan je lah.

Sebabnya...
-
-
-
-
-
-
1) Voucher can be redeemed minimum spend RM50 in a single receipt 

2) Limited  to one (1) voucher per bill & table

dan yang paling tak boleh blah..

3) This voucher expires on 31 December 2013 - nak menangis.. sekarang dah 2014

Terus dah rase tak epy... baru nak feling-feling makan nasi hayamm...
tak pe lah tak de voucher pun stay boleh makan lagi kan..kan..kan.. P.teh...

No comments:

Post a Comment