Friday 3 October 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA


hey kawan-kawan sume,
esok kan kami laki bini kan balik beraya di kampung.
dah tak sabar ni.


Lantak lah rega minyak naik ke minyak turun ke,
Balik kampung tetap balik hokey...
walaupon cuti hanya dua hari je... 
Menangisss mesti penat punya ni, lagi-lagi lau jalan jem.


Ok buat kawan-kawan semua doakan perjalanan pergi dan balik kami dengan selamat ye.
di kesempatan ini jugak, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Haji buat sume kawan-kawan yang mengenali diri ini.


Buat kawan-kawan sekolah aku dulu (aku tau ade yang memang bace blog nan hado aku ni) lau korang ade korban jangan lupe hantar dekat umah aku sikit ye,
nanti aku buatkan korang meatball yang mabeless - ok ni tipu


SELAMAT HARI RAYA HAJI..
buat semua kawan-kawan dan saudara mara ya.






No comments:

Post a Comment