Friday 24 October 2014

Kunjungan / Lawatan Balas

Ini lak cerita hari kedua Raya Haji.
Lau raya pertama wati dengan suami datang beraya dekat rumah mak aku,
Esoknya pulak, balik dari rumah FIL aku singgah jak dekat kedai wati.

Aku lau masuk kedai dia mau juling ayam mata ni.
Baju dengan tudung dekat kedai wati ni cantik2..

Omaigoooood sampai rambang mata di buatnya.


Tudung yang aku pakai ni pun beli dekat kedai wati.
Siap dapat Discount lagi.

Ok..ok.. saya tau, kami ni asyik selfie je kan.

yang kecik 2 anak wati.
dia punya mulut boleh tahan lah jugak,

Jenuh bergambar dekat luar,
kami bergambar dekat cermin pulak.

Time ni wati bagitau dia sekarang tak berapa sihat.
asyik mual-mual je rasa.
Tapi bukan nak muntah pun. aku syak wati nak dapat baby.



Tak habis-habis berganbar.
maklum lah jarang-jarang nak jumpa.

Layan aje lah aksi gedik kami ni ye.

Oh ye, 
beberapa hari lepas aku balik KL,
aku dapat berita gembira dari wati.
yang dia betul-betul peknem.

Ya allah aku pulak yang terlebih eppy.
Ntah bile lah pulak turn aku ni kan.

Kawan-kawan tolong lah doakan untuk kami ye.

Yeaa....
Tak lama lagi Nina kan dapat adik.
Lepas ni dah ada kawan lah ye.
Semoga jadi kakak yang baik baik ye. 
No buli2 tau.


So pada kawan-kawan yang ada dekat kelantan or yang akan ke kelantan,
Jemput singgah-singgah lah kedai member aku ni ye.
Nak dapatkan harga murah, petik je nama aku.
Gerenti dapat rega kasih sayang punya.. heheheh...

Oh ye kedai Wati ni dekat pasar borong Wakaf Che Yeh.



No comments:

Post a Comment