Friday 14 November 2014

Pindah Ofis Lagi


Semalam kan aku bagitau yang dekat tempat kerja aku sekarang tenggah duk packing barang-barang sebab nak pindah ofis.
Kalau korang nak tau, dekat 6 tahun aku kerja sini, 
masuk ni dah 3 kali bos aku pindah ofis..


Aku pun tak tahu lah nape lah yang bos aku ni suke sangat pindah-pindah ofis.
Bukan senang nak pindah, 
Nak angkut barang-barang ni satu hal..
 Pastu satu hal pulak nak kena bagitahu customer or supplier pasal kami akan berpindah.


Bos aku 2 dia tak per lah dia bos, main arah je..
yang pening & susahnye kami staff2 bawah ni lah...


Bos aku bagi masa 3 hari untuk kami berpindah... giler lak aai...
dah lah barang-barang banyak...
Dari ari khamis kami dah start pindah sikit-sikit.
Kami nak kena siapkan sume kemas2 ni sampai hari sabtu.
sebabnya isnin dah nak msauk duk ofis baru

Nasib lah sini staf ramai..
So, diorang yang angkut barang-barang masuk ke ofis baru, 
kerja aku packing je...


Walaupun packing, penat wooo....
Banyak benda nak kemas. pastu nak kena making lak satu2...
Menangis bile ingat balik..

Lunch time bos belanja makan.
makan kepci...
Hilang sikit penat lelah bile dapat makan ramai-ramai macam mani.

To be continue.... 


No comments:

Post a Comment